Nära till nu :-)

Sitter i soffan nu och laddar för sängen om en stund. Har balkongdören på glänt och kvällssol som smyger sig på min balkong. Det känns härligt och alldeles "lagomt" ute. Undra bara om detta väder tänker hålla i sig och bara bli bättre!??

Efter jobbet idag har jag gjort ett sista ryck här hemma genom att hugga tag i dammtorkning, dammsugning, golvtorkning och skurning av badrum. Hann med egenvård när det var tillpiffat här hemma. Tog ett joggingvarv upp till och runt Sidsjön. En lååång dusch, filning, klippning och målning av naglar på både händer och fötter. Har dött av här i soffan nu och längtar som bara den till det bli torsdag!! Jag vill ha torsdag nu, på en gång!

Det är mycket som händer imorgon! Det är min sista arbetsdag innan det är dax för 4 härliga semesterveckor! E kommer upp imorgon och vi startar vår första gemensamma semester med en vecka i Sundsvall först. * Love *
På fredag är det midsommar och jag håller alla tummar och tår för att det blir bra väder och en trevlig afton.

Jag vill ha riktig sommar och det vill jag ha NU!!



Äntligen snart semester och jag älskar denna årstid! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback