MAGIC

Har lutat mig bakåt i sängen hemma i Sundsvall nu. Vilken helg jag har haft! WOW! Vilken fart, tempo, skoj, skratt, mys, god mat och väldigt trevligt sällskap! Fredag eftermiddag kom hela ligan från E:s sida. Det innebar brorsan med fru och 3 barn. Även E:s papp kom på visit. Så i E:s etta har vi denna helg på begränsad kvadratyta bott 7 stycken varav 2 barn i åldern 4 o 6 samt 3 månader. Kan kanske låta som ett totalt kaos speciellt när man har ett badrum som belysningen är ur funktion. Men inte då, det har gått hur bra som helst! Vi har haft jätte trevligt tillsammans med Johan o Lena och alla 3 grabbarna är bara för underbara!! Finns det hjärterum så finns det stjärterum :-)

Det var kanske tur för mig o E att vi hade "väckarklocka" i helgen så vi kom upp i tid för med grabbar som kliver upp i tid så missar man inget av dagen. Vi hann med middag ute på restaurang, besök på tekniska museumet, grillning och fotboll ute på Värmdö. Söndag förmiddag packade Johan och familjen ihop för att dra vidare till lådbilsrally. Jag och E kände oss väldigt ensamma, SHIT vad tomt det blev! Vi sjönk ner i soffan med varsin tallrik fil och åt vår "vanliga" mys frukost framför tv:en och tog lååång tid på oss. Ungefär mitt på dagen gav vi oss in mot stan. Jag fick välja ut min födelesdagspresent, en klocka. Blev inte exakt den som visas i förra inlägget för när jag väl provade den så kändes den inte riktigt bra utan istället hittade jag ännu snyggare! Så ännu en gång älskling,
TACK!!!

Igår var det även dax för den efterlängtade konserten med "the boss" och han är verligen "the boss" Bruce Springsteen! Som jag längtat och sett fram emot detta. Vi mötte upp E:s mamma Annelie och Jan-Åke samt bekanta till dem och blev bjuden på god middag på ett trevligt stället där dem till allas glädje visade tennisen på tv. Vilken tur! Vid 17 tiden var det dax för insläpp och runt 20 tiden var det ÄNTLIGEN dax för Bruce! Han gav oss en helkväll!! Det var grymt att få se honom för kanske första och sista gången live :-) Vi hade tur med vädret som stod på vår sida, väldigt trevligt sällskap och denna kväll har jag världens bästa svärmor att tacka för! TACK för en enormt trevligt kväll!!

VIPS, så hamnade vi här på måndagen igen och det innebar hemgång till Sundsvall, arbete och träning. Tillbaka i den allvarliga vardagen igen och det är dax att börja räkna ner dagar och längta igen :-) Har hunnit med ett arbetspass i eftermiddag samt 45 minuters löpning i spåret. Tänkte ladda upp lite bilder från helgen innan jag sedan tänker somna med huvudet i min spännande bok som jag påbörjat " Det ska bli ett sant nöje att döda dig " självbiografi skriven av Magdalena Graaf. Grymt bra bok!

Här kommer helgen i bilder...

                         Jag & sötaste Alfred


Jag & Carl ligger och myser samt kollar Alfons Åberg




                                                      " The Boss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback