Lite bättre...

Lite bättre och lite gladare tjej nu! Tredje inlägget för dagen, inte illa pinkat! Eller så har jag kanske en väldigt tråkig torsdag och ett väldigt stillsamt och icke händelserikt liv!? Hur som helst så har jag gjort "mitt" för dagen och nu tänker jag bara ligga i soffan och höra på tutande lastbilar. En tanke till alla lyckliga studenter idag! Det är NU livet börjar!

Jag drog mig iväg till ica för att göra mig av med panten och inhandla ägg, mjölk och sylt till dagens de luxe middag : Pannkakor! Jag är barnsligt förtjust i pannkakor och nu var det längesedan jag åt det! Dessutom tror jag det blir en smarrig lunch låda imorgon eftermiddag med några pannkakor i. Så får det bli!

Kom och tänka på en anna rolig sak som händer i helgen. Jag tänkte då inte på indalsledenloppet utan det som sker några timmar efter loppet. Nämligen vår sommarfest på jobbet! Det tror jag blir skoj! 53 stycken har anmält sig och jag hoppas och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans med kollegorna på lördag kväll. Det blir helgens händelserika grej tror jag.


Pratade med min E för en stund sedan.... Han får mig ALLTID på bra humör och det värmer i mitt hjärta när jag hör hans röst. Tack älskling för att du finns :-) Han befinner sig just nu mitt i en paintball match med jobbet och "leker" nog av sig rejält kan jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback