Bra start av mig idag

Finaste E ringde och väckte mig klockan nio i morse. Jag var hur trött som helst och hade LÄTT kunnat vända på mig och somna om igen. Mitt samvete höll inte med mig och jag masade mig upp, tittade ut och konstaterade att det blåser skit kallt ute. Inte många grader på termometern. Drar på mig kläder och ger mig ut. Ca 40 min senare är jag tillbaka lite nöjdare, lite piggare och lite mer vaken. Det var friskt och skönt ute!

Nu sitter jag här i soffan och äter frulle samt funderar på hur i hela friden jag skall ta mig runt sträckan på indalsledenloppet. Jag är ingen löpare, det är bara att konstatera. Det är tur jag har en vecka till på mig att träna :-)


Tror att jag måste packa ner lite kläder inför helgen strax. Om jag inte vill ställa mig och packa klockan ett i natt när jag kommer hem från jobbet!? Tror inte det men jag vill gärna komma med flyget 07.00 imorgonbitti! Det är snart ÄNTLIGEN helg igen och jag ser grymt mycket fram emot denna helg. Längtar grymt mycket efter min E men det blir även mycket annat skoj i helgen. Söndag väntar en fantastisk konsert med Bruce samt att E:s familj kommer och "gör" S-holm i helgen. Ska bli mycket mycket trevligt!! :-)


Tror jag ska gå och ta en titt i spegeln ifall det möjligtvis har "släppt" lite färg från min ögonbryn efter duschen. Var hos moster igår och fixade till sommarfrillan. Passade på att låta henne plocka samt färga brynen med. Det brukar bli så mycket skönare när dem är fixade. Man slipper fylla i dem och hålla på. Vet inte om jag bara var ovan nu men det kändes som en liten chock när jag tittade mig i spegeln igår. Blev så otroligt starkt. Vet att färgen släpper och efter några dagar så ser det "normalt" ut. Men igår kände jag mig som en polska eller nåt i den stilen.



Dax för att ta tag i fixning här hemma så att allt är klart för en helg i S-holm innan det blir svängen ut till jobbet! Ser fram emot helgen och hoppas, önskar att vädret vänder och står på min sida :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, en POLSKA!! Tror det krävs liiite grövre drag än dom du har för det ;)Du är snygg!

Ha en skön helg =) Kram!

Postat av: Carro

Haha, en POLSKA!! Tror det krävs liiite grövre drag än dom du har för det ;)Du är snygg!

Ha en skön helg =) Kram!

2009-06-04 @ 14:53:35
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback