Trist

Som vanligt en efter en helg tillsammans med E så känns det hemskt trist när det tyvärr blir söndag och han måste åka bilen hela vägen hem till Stockholm igen. Idag känns det ännu tråkigare eftersom jag börjar jobba kl.12.

Den tiden vi haft nu fredag kväll, lördag och söndag morgon är KVALITETSTID! Folk runt omkring kan tycka vi är och har varit tråkiga, men har man lite tid tillsammans så njuter man av den och helst tillsammans för att få ut så mycket som möjligt!
Så vad har vi gjort? Fredagkväll laddade vi upp med räkor, vitlöksbaugetter, vitt vin och Wallanders nya film. Lördag åkte jag iväg på jobb några timmar. Efter jobb blev det en prommis ner på stan, sen lunch och lite shopping. Handlade och förberedde för en grillkväll hemma på balkongen. Tror nog det var första gången denna sommar som vi satt ute och käkade middag på min balkong!? Klockan 21 traskade vi ner mot bion för att se "Johan Fack". Grym film!

Så hamnar vi här... Söndagmorgon och vi har inte hunnit mycket mer än en mysig söndagsfrukost. Jag skall snart iväg på jobb och älsklingen åter till Stockholm. En lite gråare, tyngre och tristare dag helt enkelt!


" Det gäller att lyckas hitta ljuset i den mörka tunneln"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback