Som sagt!

Då är jag hemma igen, lite nöjdare, lite gladare och lite bättre!

Helvete vad jobbigt det var! Mina armar känns som dinglande maskar och mina axlar känns nedtryckta och totalt mosade. Hela min kropp är i chock! Undra hur det kommer kännas imorgon?

Nu vill jag helst av allt bara koka en kopp te och krypa ner i soffan. Jag skrev innan att jag hade lite "to dos" att fixa med här hemma med. Strykbrädan står framme, 2 ikea påsar med tvätt väntar på att bli sorterade. Dammråttorna ringlar sig som vackra korvar i alla hörn och vrår. Lägenheten behöver sig en omgång. SEDAN kommer det kännas som helg!

Även om jag nu varit ledig i två dagar och har en arbetshelg framför mig så känns det som en väldig väldig buisness grej. Det gör inte mig det minsta för jag tänker kombinera det med en riktig MYS-helg tillsammans med E! Har varit från varandra heeela veckan nu och det mina vänner det är på tok för länge!




Det var helt underbart att få bege sig iväg ut till hästbetet idag trots att regnet hängde i luften. Jag och "Mära" hade en riktigt mysig skogstur tillsammans. Så här nöjd var hon när vi kom tillbaks:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback