Pilatesbollen!!

Vet ni hur skönt det känns i kroppen när man får vakna upp på den bästa platsen som finns?

Det har jag gjort nu och det känns helt underbart! Jag är i Solna, det är fint väder, jag är ledig och vi har en hel helg framför oss tillsammans! E klev upp med tuppen någon gång i morse strax innan 6. Men vad gör det när man får veta att det är som ett "vanligt" liv i eftermiddag. Min älskling kommer hem till mig efter jobbet:-) Jag tyckte i och för sig synd om honom i morse som fick kliva upp och behöva jobba idag. Jag själv var så trött att jag knappt hörde väckarklockan än mindre öppnade ögonen.

Hade egentligen varit sugen på att kliva upp och ge mig ut å springa. Problemet är att jag inte hittar så bra och jag har ingen lämplig runda. Mycket lättare att springa om man vet att man har en runda som är visst lång och tar visst lång tid. En fördel att man hitar hem när man är ute. Jag skippar löpning idag. Men här hos E har vi bollen! Pilatesbollen som inhandlades under semestern på Ullared.


Hoppas på en träff tillsammans med Linda och världens sötaste lilla Meja som förmodligen lär ha växt en hel del sen vi sågs sist :-) Så nu blir det upp och hoppa! Ett pass på bollen väntar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback