Lite soligare och lite mer personlig, TACK!

Vart tog solen som utlovades idag vägen!? Jag skymtade den imorse, tidigt då jag var uppe och tvättade. Låg och grubblade länge igår och försökte komma på en lösning över hur dagen skulle gå ihop. Tvättid inbokad, stranden och havet inbokat (vid fint väder), dejt med Linda & Sigge. Lösningen blev ganska enkel! Jag fick helt enkelt kliva upp i tid och se till att få tvättat innan klockan 10! Nu klev jag upp tidigt och kom igång med tvätt, men vad hjälper det när solen sviker? Det blev ingen strand idag:-( TYPISKT, jag som såg min chans att få bättra på sommarbrännan!

Har fått lite gjort här hemma istället så som packat ur väskan sedan semestern. Avskyr att packa ur resväskan! Varför är det just packa UR väskan som känns så extremt jobbigt!?? Nu väntar jag på sista maskinen tvätt innan jag ska iväg på dejt med Linda och Sigge :-)

Har även klurat på om jag skulle ta och fixa till bloggen lite. Den är så grymt TRÅKIG och opersonlig. Jag skulle vilja ha lite mer " touch " på den! Jag vill ha den personlig så att den passar mig och min stil! Någon som har nåt tips på vart mankan vända sig? Ett "datahajk" som jag behöver nog ett proffs till hjälp!

Kommentarer
Postat av: Carro

Solen kan verkligen inte bestämma sej idag..Tråkigt!

KOlla in hos Annasara, d va hon som fixade min blogg, å jag blev supernöjd! Nu har hon iofs fått en liten Elis alldeles nyss, men kanske pysslar med detta på sidan om? Värt ett försök iaf! Kram!http://annasara.net/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback