Iphone 3gs

Nu är lyckan total här hemma! Minst sagt! Min kille är något av en liten "prylbög". Teknik och prylar ligger honom varmt om hjärtat och det är nog den enda punkten vi är väldigt olika på han och jag. Han gillar nya saker ute på marknaden och hänger med i allt som händer där ute i teknikens värld medan jag är helt borta när det gäller teknik m.m. Herregud, jag kan ju inte ens ladda ner en film på datorn? Har ingen aning om hur man kopplar datorn till tv:n o.s.v.

Nu kom min kära E hem från jobbet med nya leksaken i högsta hugg. Den nya grejen heter Iphone 3gs! Den är fin och är säkert jättebra! Jag väntar lite tålmodigt nu på att han ska bli klar med installationen så vi kan åka iväg och fredagshandla!


LYCKAN ÄR TOTAL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback