Håll i Hatten!!

Har inte jag varit driftig idag så säg? Innan denna dag når sitt slut så hoppas jag att hela min "dagsplan" är fulländad. Jag har såhär lugnt hunnit städa badrummet, åka till stallet och ta en ridtur på dryga timmen. *SHIT* vad roligt det var att sitta i sadeln igen :-)

Hem och gjorde storkok till lunch bestående av spaghetti & köttfärsås. Blev både lunch, matlåda och fryslåda. Drog iväg till Ica Kvantum ochhandlade med KUNDVAGN! En timme senare är jag hemma igen och har nu bytt om, ätit en banan och laddat vattenflaskan.Här ska nu tränas så det står härliga till. 2 timmars träning är det nu tänk! Herregud tänk om jag ramlar ihop och dör på kuppen? Först ett combat pass en timme och sedan en timmes body pump! Heja!

Har tänkt att hinna med dammtorkning,dammsugning samt torkning av golv när jag kommer hem. Hinner jag klart med alla sysslor så kommer det kanske en uppdatering under kvällen!



Snart är det helg och ingen är gladare än jag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback