Ett inlägg tillägnat...



Ibland måste man nypa sig själv i armen för att verkligen förstå. Förstå vad som hänt och inse vad man har!

Om någon frågat mig för ett år sedan om mannen på bilden skulle komma att ha någon betydelse för mig och mitt liv hade jag nog skrattat och svarat nej! Ibland tror jag på ödet, det finns någon mening med allt som sker på åtminstone ett eller annat sätt. För min del hade det en STOR betydelse den där händelsen som inträffade för ungefär ett år sedan! Det var det bästa som kunnat hända och jag har hamnat rätt i livet!

♥ E är min solumate, min bäste vän och mitt livs STORA kärlek. Hos honom finner jag lycka, kärlek, trygghet, respekt, ömhet och tillit! Så TACK Hjärtat för att du finns vid min sida! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback