En bra dag eller!?

Till att börja med så vill jag bara säga att ibland är det tur att man har världens bästa väckarklocka! Annars skulle jag aldrig komma upp i tid på mina lediga dagar!

Så klockan nio imorse var jag upp. Blötte ansiktet med vatten och fick bort det som kändes som gruskorn i ögonen. Fick på mig träningskläderna samtidigt som den där maskinen i köket fixade kaffe åt mig. Gick ut på balkongen och skulle dricka mitt kaffe och"vakna till" innan jag skulle ge mig ut på en löparrunda. Efter en mun kaffe åker hela kaffekoppen i golvet ute på balkongen. Muggen i tusen bitar och kaffe på hela balkongen. SUCK! BRA START!


Känns och mår lite bättre nu och tycker jag är väl förtjänt en rejäl frukost nu! Unda vad dagen har att bjuda på sedan??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback