Att vara aktiv eller inte?

Klockan 9 imorse klev jag upp på hästryggen. Det hör inte till vanligheten nu mer att jag är i stallet den tiden på dygnet längre. Måste säga att det var riktigt riktigt skönt! När klockan var 11 så var jag helt färdig och hemma igen. Hur skönt som helst, men inte undra på att dagen känns som evighet!

Halvtråkigt väder och hade inget speciellt inplanerat efter klockan 11 fram till kl.14. Tog en dusch, värmde på lunch och lyssnade på MTV. Ville att klockan skulle ticka på så jag fick traska ner på stan för att fixa till frisyren. Nu är det 7 veckors väntan till nästa gång. Jag ÄLSKAR att vara hos frissan eller så är det för att jag råkar ha världens bästa frisörska?:-)

Hemma igen nu och väntar på samtal... Tror det lutar åt träning nu om ca en timme och efter det ska det visst bli myskväll och surrtime! Var längesedan vi sågs och jag gissar vi kommer ha en hel del att surra av oss om! :-)


Fram tills dess? Varför inte en lite powernap i soffan? Om jag klarar av det... myrorna kryper runt innanför skinnet på mig i precis hela kroppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback