Så var man äntligen på plats då

Tänkte starta dagen med ett blogg inlägg. Är nyss väckt efter att ha sovit som en prinsessa. Sovit som en stock, tror jag vaknade till vid 6 snåret då E drog till jobbet. Jag tog flyget igår, ner hit till den plats och person som jag ständigt längtar efter. Kan även tillägga att jag älskar att flyga. Jag skulle nog kunna tänka mig att ha ett arbete som innebär flygresor både morgon och kväll. Det skulle innebära  att jag skulle få en powernap både morgon och em. Skulle passa mig perfekt eftersom jag somnar med detsamma efter att jag satt mig i flygplansstolen och motorerna startat. Älskar att sova under flygturen. Så då vore vel ett resande jobb passande. Jag skulle noog inte vara en strikt kontorsdam i en stel kavaj som slog mig ner i stolen och plockade upp datorn. Nej, jag skulle krångla mig ur kavajen, luta mig bakåt  och sedan somna. Nu har jag inte planerat att byta jobb och för den delen deffinivt inte bli en kontorsråtta. Även om jag skulle ha sköna powernaps under restiden så skulle jag inte passa i ett kontor. Fast å andra sidan finns det ju fler resande arbeten som inte hör till kontor/datorer. Så varför inte, möjligheten kanske finns? Flyga iställer för att köra bil till jobbet?

Hur som helst funderar jag på vad jag ska göra av denna underbara lediga dag här i Solna. Krypa tillbaka i sängen och dra täcket över huvudet, ta en dusch, klä på mig, öva på att bli bra i guitar hero, äta frukost, ta en prommis ner till Solna centrum, åka tunnelbana in till stan eller bara mysa ner mig under soffan och hoppa bland tv kanalerna?? Det dröjer jätte jätte jätte jätte många timmar till innan E är hemma igen. På något sätt ska jag nog lyckas roa mig själv här nere i stora staden. Funderar på en dusch, frulle, tunnelbana och sedan en sväng på stan.

Har en helg helg fylld med ledighet, mys, roligheter och massa kärlek framför mig!! *me like*

Så ha en helt underbar helg!! För det tänker jag ha :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Gu va härligt det låter. Jag skulle också vilja vara i Sthlm nu.



Kram

Postat av: Linda

Jasså, men vad är det för fel på den då? Va kul att höra att den är fin, jag har bara sett den på bild, inte i verkligheten.

2009-01-30 @ 21:19:29
URL: http://lindalindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback