Mini helg mitt i veckan!

Snart har jag haft min helg denna vecka. Varit ledig nu onsdag och torsdag. Hunnit med massor!! Tvättat, plockat, kastat tidningar, glasflaskor, pantat, fikat och surrat med Linda. Samt kännt på lilla bäbismagen:-) Umgåtts med Sophie, fixat naglarna och hunnit med en sväng till Indal för ett besök hos Johanna samt barnen Tilda och Theo. Känns bra att ha avverkat lite umgängesgrejor. Räknade ut att jag och Johanna sågs senast i somras. Det är ett halvår sedan det. Shit, vad tiden går....

Sitter ute på ön nu hemma hos mamma och pappa. Ingen av dem är hemma ännu. Hoppas dem kommer snart för jag börjar bli sugen på midag! Julle ligger o knä och MYSER! Tagit en prommis har vi gjort. Kallt ute... ca -14!! *Brrr*

Planerar nästkommande helg gör jag lite smått. Det kommer bli en mysig och intensiv helg. Det är det här längtandet som håller mitt strålande sken uppe. Herregud, vad jag längtar!! Helt sjukt!




//Emmelie "fryser"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback