Let´s Dance

Så är det nya "måste" programmet på fredagar igång. Efter att Idol tagit slut och man inte känner något speciellt "måste" på fredagskvällarna längre så har det varit rätt lugnt och skönt en tid. Men nu är vårat älskade dansprogram igång igen. Som den "sucker" jag är så kommer jag att bli trollbunden till även detta program. Jag vet att jag blir fast och bunden för sådana här program, så jag får skylla mig själv som över huvudtaget bänkar mig under filten i soffan:-)

Har precis fått grepp om deltagarna och känner att det skulle vara sjukt kul att lära sig dansa. Det ser så grymt roligt ut när man tittar på alla amatörer som blir proffs i detta program, eller inte.... Men roligt ser dem ut att ha iaf. Kanske skulle jag våga anmäla mig till en buggkurs eller liknande? Strunt samma.... Jag blir alltid lika jäkla sugen på att lära mig dansa när jag ser detta program. Oavsett om det är idol eller let´s dance så är det helt lagom underhållning så här en fredagkväll. Speciellt om man har arbetshelg, sliten efter en dag på jobbet, är ensammen hemma och har en värkande smärta av saknad. Det blir inte bättre än så här denna fredag.

Hade tänkt lyxa till med ett glas rött vin ikväll, men icke! Slog till stort och hällde upp ett glas med pepsi max istället. Tänkte fylla på glaset och uppdatera mig själv här i pausen av dansen med lite nyheter.


Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback