Kaos i bloggen??

Jag kanske ska nämna att jag är sämst i världen på det här med teknik och blogg. Loggade in här på bloggen nu och hittade minst 50 likadanda inlägg. Jag som blev stolt igår när jag lyckades knappa på mobilen och trodde att jag endast skrev ETT inlägg. Inte 100 st. Såg ut som ett smärre kaos här i bloggen. Eller som om jag varit lite tjatig och ville klargöra lite extra att jag verkligen klarade av det här med att skriva blogg inlägg från mobilen. Jag lyckades, lyckades med hur många som helst och dessutom samtidigt!

Näe, tror jag håller mig framför en dator i fortsättningen:-)

Nu ska jag åtminstone återgå tillbaka till arbetet här på jobbet. Snart dax för hemgång... Nedräkningen har startat! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback