2009!

11 dagar in på det nya året. 14 dagar sedan jag befann mig på hemmaplan mer än 4 timmar. En bättre start så här på det nya året kan man nog inte ha. Jag har helt klart haft mitt livs bästa start någonsin! Jag trivs, älskar tillvaron! Det enda som för tillfället får mig att känna det minsta lilla hemlängtan är saknaden av klädval så här efter 2 veckors boende i resväskan. Känner mig något begränsad. Från -20 i snöiga fjällvärlden till +5 regningt S-holm så är det inte alltför lätt att packa den perfekta väskan. Annars saknar jag nog inget. Klart att jag gärna skulle vilja ha vänner, familj och jobbet på plats här hos mig. Det skulle underlätta. Men jag trivs som ficken i vattnet här. Lediga och lyxiga dagar med massor av mys och kärlek!!! Kan det blir bättre!?

Har helt klart haft den bästa start man kan ha på ett år. Laddat med massor av kärlek och energi. Så jag borde kunna ta mig hem ikväll för att köra stenhårt på jobbet samt träning kommande vecka. Känner mig tok laddad! Men trots att batteriet är laddat till max så vill jag INTE åka hem....
Får vel se hur det går idag, sist gick det inte så bra. Efter 3 1/2 timme i bil återvände jag tillbaka efter 4 timmar.

Nu ska jag ta tillvara på tiden innan planet avgår i ishallen. Hålla handen, dricka kaffe och äta korv. Ska bara packa ihop lite prylar som måste släpas med när jag lämnar boet. Fixa iordning och städa ihop lite innan nedsläpp.




//Emmelie "jag mår bra nu"

Kommentarer
Postat av: farmor

Om planet lämnar ishallen kommer du inte så långt.Väntar att höra från Dig Kram Farmor.

2009-01-13 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback