Ute på ön

Sitter ute på ön. Nyäten tänkte jag nästan säga. Eller det är jag med sedan någon timme tillbaka. Men nyligen slank det ner en kopp kaffe eller två samt lite glass med hallon. Till middag serverades spaghetti och köttfärssås *mums*. Allt detta serverat och tillagat av mamma. Julle är glad och lycklig över att vara hemma och få ligga i husses knä och mysa igen. Den lilla bortskämda djuret är otroligt hemmakär och grymt mamma- och pappasjuk. Man kan tro han varit borta från dem i flera veckor när han kommer hem. Med andra ord är alla nöjda och glada.

Själv kollar jag lite sidor där man kan tänkas beställa lite sommarkläder. Är på jakt efter en sommarklänning. En vit sådan. Har hittat en och den ligger på beställning, endast ett klick ifrån att beställas hem till mig. Tror det kan vara fräscht med en vit klänning när man har fått lite härlig solbrun färg på sig. Såg även på ett program sänt ifrån Thailand nu ikväll, "semester svenskar" eller något sådant hette det. Blev sjukt sugen på att åka NU! Känns lite overkligt att jag faktiskt ska få åka, snart... *LÄNGTAR*

Nu ska jag klicka vidare bland alla dessa klädsidor och kika ifall jag hittar något annat fint att ha på sig de kommande varma dagar/nätter som väntar inom ca en månad :-)




Ha en fortsatt trevlig kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback