Urban Jungle

Igår hände något märkligt. Jag och E tog en söndagstur för att kolla in en barnvagn! Närmare bestämt en "Urban Jungle". Packade in oss själva, slog på gps:en och drog iväg på vårt lilla uppdrag. Hade fått en nogrann beskrivning på vad och hur vi skulle kolla på den. Vad man ska tänka på osv. Så med alla tips och råd i skallen kollade vi mycket noga. Allt såg okej ut och vagnen var skitsnygg!! Klart och betalt! Drog iväg med vagnen ned och ut på gatan mot bilen. Såg ungeför ut som två frågetecken när vi skulle försöka få ihop vagnen och packa in den bilen. Fick bita mig i läppen för att låta bli att skratta. Kunde konstatera att bil med typ utan bagageutrymme inte är att rekommendera! Lyckades få upp den igen och provkörde upp till lägenheten. Kändes grymt bra att köra runt med den. Någon granne kikade in i vagnen och konstaterade att den var tom. Både jag och E provkörde. En liten varm känsla spreds sig och en liten smula längtan kom efter att få ratta runt med en urban jungle på stan. Sitta på café och dricka latte som en äkta lattemorsa :-) Vi parkerade den i hallen och jag tror vi sneglade på den grymt snygga vagnen på jag och E. Smygkörde båda två lite då och då under kvällen. Endast för att få testa på hur det är att ratta en urban jungle :-)



Jag kan kanske lugna alla som läst så här långt att det inte är jag och E som ska använda den ursnygga urban jungle vagnen. Om vi inte ändrar oss och behåller den själva förståss. Nu är det så att det är E:s bror som ska ha den snygga vagnen. Så då kan vi alla pusta ut ett tag till och ta det lugnt :-)

För övrigt har helgen varit underbar! En fantastiskt mysig och trevlig helg. Massor av kärlek, mys, god mat, trevligt sällskap. En perfekt helg helt enkelt! Nu är det back to work som gäller! Ny vecka - Nya friska tag. Jobb och träning som gäller kommande dagar tills vi närmare oss en ny helg!



Back to work!


Kommentarer
Postat av: Linda

Shit va förvånad jag blev, hann tänka många tankar innan jag kom ner en bit i texten. Liiite tråkigt, det hade varit skoj om du var gravid. :)



UJ är superfin, men nackdelen är att barnet får sova med böjda ben i sittdelen. Jag kan helt plötsligt allt om barnvagnar.;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback