Seegt!

Det har bara hunnit bli tisdag ännu. Jag är redan less! Vill ha helg och det NU!!! Jag vet att jag åkte hem från S-holm igår, men jag längtar redan!! Det har inte gått speciellt lång tid. Det handlar om ett drygt dygn. Men hur är det man säger, mycket vill ha mer!? Så därför är jag lite less idag. Det tar på kraffter att gå runt och längta så himla mycket! Det positiva är att man har något väldigt mysigt och bra att se fram emot då man ses. Det kallas kvalitetstid!! Det gillar jag :-)

Det är skit-kallt ute dessutom. -18 i bilen nu ikiväll då jag åkte hem från jobbet. Jag fryser konstant tror jag. Har frysit hela dagen på jobbet. Tror det beror lite på min lesshet för tillfället. Det är kallt, man fryser, längtar, vill kramas och önskar det fanns en varm famn som väntade på en när man kom hem från jobbet. Lite sur över att lägenheten är tom när jag kommer hem, ingen middag som ska lagas eller är lagad. Det är tråkigt att laga mat till sig själv. Det är tråkigt att kolla på tv själv i soffan. Usch, fy och bläää!!

Nä, det blir bara klagomål i det här inlägget ikväll. Vi struntar i det! Jag borstar gaddarna, kryper ner under täcket och ringer till E istället :-)

Psst... Imorgon har jag tid för nagelpiffning. Ska bli grymt skönt och fräscht med fina naglar igen :-)


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback