Nu är det bara 14 dagar kvar!

En mysig, trevlig, glad och kärleksfull helg har just passerat. Som vanligt går alla sådana efterlängtade dagar på tok för snabbt. Det tycker jag i alla fall:-) Vart tar tiden vägen? Vad har vi gjort denna lediga helg? Sammanfattningsvis så har vi myst MASSOR, varit på 18-års kalas, lunchat på " tant anki & fröken sara ", myst lite mer, ätit middag hos mamma & pappa, badat badtunna utomhus, bastat, promenerat, myst, lagat tacos och myst lite till! :-) En lugn och skön helg med andra ord. Trots att det varit en lugn helg så springer tiden iväg. Why!?????

Så tillslut hamnar man hur ogärna man än vill vid denna tidpunkt. Avsked och adjö med vetskapen om att vi syns om dryga veckan igen. En vecka är låååååång tid! Som tur är så är det mindre än 14 dagar, för om 14 dagar så sitter vi i skrivande stund på planet på väg mot Phuket och Thailand för 2 härliga semesterveckor tillsammans :-) UNDERBART!!

Tur att jag har fått ladda rejält med positiv energi och kärlekskontot är påfyllt nu inför kommande vecka. Det väntas jobb både veckodagar och kommande helg. Det ska hämtas ut en andra spruta, det ska tvättas och packas. Det ska förberedas och fixas inför semester med både det ena och det andra. Det är massor att göra kommande dagar, Som tur är! För tillfället känner jag en viss ledsenhet och saknad. Men jag hoppas och tror det känns bättre om en stund. En varm dusch, filten över sig, en kopp te och bäck film på tv ska nog reda upp ensamheten. Fy, vad man blir bortskämd på bara några dagar! Känns jätte hemskt att behöva kolla söndagsfilmen ensammen. Mamma ringde och erbjöd lingon/kolapaj ute på ön tillsammans med henne och Tobias. Men jag tackar nej och stannar här under min filt!




Tack och bock för denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback