Listan kortas av

Vill meddela att det var GRYMT skönt med en sovmorgon så här en helt vanlig onsdag mitt i veckan när de flesta av vår befolkning stiger upp tidigt. Kallt ute även idag men väldigt varmt och mysigt under täcket. Nattsällskap har jag haft också. Julle kom smygandes imorse och bad försiktigt om lov att hoppa upp i sängen. Jag blundade och såg inte vad han gjorde. Vi låg och myste bra länge här på morgonkvisten. Vid 10.30 tiden studsade vi båda två upp ur sängen. På med kläder och ut på prommis i kylan. Med Julle i tät blev det en långprommis på en timme upp till Södra berget och tillbaka. Uppfriskande och skönt!

Sedan efter gröten och duschen har allt rullat på.... Jag har bokat tvättid imorgon, varit på polisen och fixat pass, på banken och betalt in pengar för resan samt ringt som en dåre till vårdcentralen för att kunna ordna med sprutor. Men där vägrar dom svara. Vad är det för fel? Sitter varenda människa och ringer till vårdcentralen en onsdag fm??? AVSKYR telefonköer och när det inte går att komma fram!

Nu fixas här lunch, spaghetti och köttbullar sedan lutar det åt en fika tillsammans med Linda eventuellt.


"Nu känns det bra, saker är fixat och på god väg att fixas" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback