Vidare

Vår mellanlandning här i Stockholm har gått i shoppingens tecken. Varit i Sollentunas nya fina galleria tillsammans med Farzad, Linda och Meja hela dagen. Vi har strosat runt, ätit god lunch, shoppat lite och fikat. En helmysig dag tillsammans med familjen Schneider/Khojasteh:-)


Nu är E på träning och jag är hemma och packar om lite. Kändes som jag fick med mig hela flyttlasset hit efter min panik packning igår. Totalt ogenomtänkt av mig! Jag packar om och laddar för vår 5 dagars tripp hem till E:s hemtrakter och familj i Arvika. Ska bli hur skönt som helst att få tillbringa lite tid utan stress för en gångs skull. Det är inte ofta man får chans att åka hem och träffa alla. Hittills har det handlat om snabbvisiter över en hel.



Tänkte diska undan och plocka i ordning här innan det är dax att åka mot Väsby för att hämta upp E. Kvällen tillbringar vi i bilen och kör ca.40 mil till Arvika.




Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback