Till salu!

Förmodligen hade jag den bästa tänkbara morgon man kan ha en grå, regnig och trist tisdagmorgon imorse. Body pump pass 07:00 tillsammans med Madde och efter träningen gick vi över på hotellet och åt en riktig brak hotellfrukost! I lugn och ro satt vi länge och njöt av lång frukost samt surr/uppdatering. Hur härligt är inte det? Vilken BRA start på en tisdag och arbetsdag. När jag anslöt till jobbet strax innan 10 så var jag pigg, allert och på strålande humör. Det hör kanske inte till vanligheten att man känner så en grå tisdag när man kommer till jobbet och vet med sig att man skall jobba till 19:00. Dessutom är det mer än halva veckan kvar innan en efterlängtad helg kommer.



Jag har kommit på en sak, att sedan jag blev "hästlös" så har det inte direkt minskats med hästprylar snarare tvärtom. Det har ökat. Till saken hör att jag nu har en massa prylar liggandes överallt utom hemma. Bland annat i stackars Sophies skåp. Jag känner nu att det är dax att ta tag i den saken. Men när, var och hur? Vad gör man sig av med, vad behåller man osv?
Jag har inte hjärta att kasta saker. En del saker är "bra att ha" prylar. Tänk OM man skaffar en häst i framtiden!? Det är inte helt omöjligt med tanke på att jag ridit/hållit på med hästar i ca.20 års tid. Även om det inte är på heltid numera så finns det ändå där. Jag behöver det (stallet) lite då och då:-)

Så här kommer den första av mina prylar att säljas... Min underbara dressyrsadel.


Svart "Olympic" dressyrsadel. 17" med vid bomvidd (32).



Har nu tagit ett steg i rätt riktning, nu är det bara självaste annonsen som skall till. Det är åtminstone en bra början. Får fundera mer på detta i väntan på john blund nu. Imorgon är det uppstigning strax innan 06:00 för att sedan vara på plats i spinninglokalen 6.30!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback