Svinis

Jag velade in i det sista innan jag tillslut ändå bestämde mig! Jag gick från att ha varit fast besluten och nästan längtat efter vaccinet till att tänka tanken att inte ta det. Efter att ha läst, lyssnat och hört från olika håll samt gått lite på min självkänsla som sa mig att jag inte kommer att drabbas av någon influensa så tänkte jag strunta i det där med vaccin. Kändes onödigt att spruta in något i kroppen. Är sällan sjuk i vanliga fall så varför ska jag bli sjuk nu??  Samtidigt som det finns en anledning till varför man vaccinerar folk mot just denna influensa. Det är inte för intet som man tagit fram vaccin.  Så tillsut tvingades jag att ta beslutet...

Nu har jag tagit vaccinet mot svininfluensan!!


Så nu kan det hända vad som helst när det gäller denna influensa. Jag har skydd och är garderad om det kommer en s.k "våg" till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback