Jag lever

Att jag verkar ha överlevt sprutan är nu tydligt. Inga sviter efter vaccinet mer än en ond arm som känns som den väger bly eller nåt. Det är lite problem vid av/påklädning. Igår kväll när jag kom hem efter träningen så var jag SJUKT trött, så trött att jag mådde illa. Det sista jag tänkte innan jag somnade var "måtte jag inte bli sjuk, få frossa eller andnöd under natten". Mitt hopp var att få vakna pigg och frisk idag. Det gjorde jag med!

Även om jag fortfarande var hysteriskt trött när klockan ringde 06:00. Jag är mäkta stolt över mig själv som faktiskt tog mig upp, fick på kläder och tog mig ner till spinningen. Kan tala om att när jag 2 timmar senare slog mig ned i soffan, nyduschad med en tallrik gröt mådde 100 gånger bättre och betydligt piggare.


Nästa hållplats för dagen blir nu stallet. En tur tillsammans med Mära ute i nysnön är svårslaget idag. Som ett plus i kanten har vi även med oss sällis i form av Gussi & Macke. Trevligt! Lite senare under dagen så är det hårpiffning på schemat, en efterlängtad sådan! Mitt hår ska få ett nytt liv och lite ny färg på sig:-) Under eftermiddagen sedan så hoppas jag att det blir slutspurten på julklappshandling. Kom att tänka på att jag inte varit inne i själva stan sedan alla fina ljusdetaljer kommit upp på plats i vår vackra stenstad. Jag hoppas på sällskap av Linda och Sigge!


Onsdag och jag har en fullspäckad ledig och härlig dag! Jag ÄLSKAR sådan här dagar mitt i veckan :-)


Nu blir det ombyte till ridbyxor och ner i källaren för att leta reda på vinterjackan samt thermoridbyxorna. Det var lääängesedan jag var ute och red i något som kan kallas för vinterland.


Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback