1 December

Tisdag, första dagen i december månad, mindre än en månad kvar till jul och ute är det barmark och inte en snöflinga så långt ögat når. Varför kan inte snön komma nu istället för att dröja ända fram till januari/februari? Idag inhandlades årets första julklapp och gissa till vem? Jo, hunden av alla! Han är en lyckligt lottad hund den där Julius:-)

Dagen har i övrigt varit en effektiv och bra dag. Startade dagens med ett 45 min body pump pass klockan 7 imorse. Därefter direkt iväg till jobbet för övningsdag. Hann även med att åka iväg och handla för jobbets räkning på ikea. Skulle egentligen gjort det imorgon, men nu känns det skönt att ha det ur världen. Vid 16.30 drog jag mig hemåt för att lite snabbt vara lite pysslig. Har inhandlat ljus, penna att skriva på ljus med, glaskulor och glitter. Så med allt detta material lyckades jag lite kvickt knåpa ihop en vackert adventsbricka med 4 stycken adeventljus. Det där med att pyssla är inte riktigt min grej har jag kommit. Jag tycker det verkar så roligt med allt som finns inne på butiken panduro. Men jag är totalt idélös när det gäller pyssel. Jag vill gärna ha grejorna färdiga! Bara mitt lilla pysslande med adventsbrickan slutade i kaos. Jag spillde ut halva burken med lack, hade rött och silver glitter över HELA köket. Spill och klet som visade sig satt sig fast över hela min kropp.

När jag sedan stressade iväg ner till golds för en timmes spinning så råkade jag se mig själv i spegeln. Jag glittrade både rött och silver. Vackert! När det gäller träningen så känns det väldigt bra nu! Jag är på väg tillbaka, åt rätt håll:-)



Har även två saker att fylla i min önskelista:-)



Har 4 stycken Filippa K muggar sedan tidigare. Jag älskar dem och tycker dem är grymt snygga!



År 2008 fick jag en sådan här fin pepparkvarn i julklapp. Den är hög, genomskinlig och snygg! Önskar mig en kompis till min pepparkvarn.



Nu ska jag kika morgondagens träningsschema för att se om jag hittar något pass som kan passa mig imorgon. Har även tagit på mig att rida "Busan". Ser ut att bli en intensiv onsdag. Men det gör ingenting för desto fortare blir det äntligen fredag. Som jag LÄNGTAR!!! Inte allt för långt kvar nu:-)

Kolla schema och sedan sängen... GODNATT & SOV SÅ GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback