Söndagkväll i Solna

Om man tittar ut från vårat fönster här i Solna så kan man beskåda dessa härligheter...





Visst ser det härligt ut!? Tänk att få glida över Stockholm en härlig söndagskväll i luftballong :-)

Tidigare idag har vi umgåtts med Linda, Farzad och världens sötaste lilla Meja. Grabbarna var nog lite trötta i huvudet idag och protesterade inte alls när vi vandrade runt x-antal timmar i Stinsens galleria. Jag lyckades (mitt i sommaren) att hitta en höst/vinterjacka!!! Har nog aldrig hänt att jag varit ute i så god tid innan. Det brukar inte vara förrän hösten kryper in på skinnet som man inser att man behöver varma kläder. Men nu har jag en fin jacka som jag kan mysa in mig i hela hösten. Jag längtar faktiskt till hösten nu :-)





Nu har min E placerat badtofflorna vid mina fötter och i badrummet hörs rinnande vatten. Jag ska få bada bubbelbad! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback