Onsdag som känns som en torsdag.

Vad jobbigt det känns när man ligger före veckodagarna. Idag har jag haft torsdag hela dagen, trots att det bara är onsdag än så länge. JOBBIGT! Eftersom jag var ledig måndag så borde jag egentligen ha tisdag idag kan man tycka. Denna vecka är allt som vanligt på jobbet igen. Alla semesterfirare har nu äntligen slut på sin semester och får så lov att komma tillbaka tills oss på jobbet för att kämpa tillsammans igen :-) Så igår var en helt vanlig tisdag där det var en helt vanlig övningsdag inplanerad. Ungefär så här såg det ut igår när vi hade övning...



Idag har jag och Linda gjort en tur ut till Njurunda för lite shopping i den mysiga butiken "Nordljus". Hittade MASSOR av fina saker och jag hade lätt kunnat handla med mig halva butiken hem. I samma veva hade jag kunnat stanna och köpa ett hus med. För OJ, så inspirerad man blev av att strosa omkring i denna lilla mysiga butik:-) Lätt värt ett besök ut till Njurunda. REKOMENDERAS! Detta blev resultatet...



Givetvis så var det inte "bara" jag och Linda som gjorde en tur, utan självklart var sötaste Sigge med. Lilla killen som nu hunnit bli en stooor kille. Igår blev han 2 månader gammal och när man är 2 månader och sitter så här sött i soffan så blev jag tvungen att plocka fram kameran :-)




Eftersom min dator är världens segaste och krånglar flera gånger om så har detta inlägg tagit mig över en timme att få till. Men under den tiden så har jag hunnit laga makaronpudding, ätit och fixat matlådan. Nu blir det en kopp kaffe och lite slappning i soffan en stund. Jag är helt slutkörd och matt i kroppen så en halvtimmes vila ska nog göra susen. Tänkte försöka masa mig runt Sidsjön ändå. Blir jag själv får det bli jogging men får jag sällskap av Linda så blir det prommis. Jag hoppas starkt på Linda och en prommis:-) Det behöver jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback