Nytt inne hos mig!

Ett stort TACK till snälla snälla Anna som fixat designen så snyggt här inne på min sida. Jag själv är helt bakom flötet när det gäller sådant här. Kan ingenting och är evigt tacksam över den hjälp jag fått. Kollade in på sidan nu efter att den blev helt färdig och det kändes bara så RÄTT! Det kändes som min sida och min stil.


Nu förstärktes min motivation till att blogga genast. Det är skönt att få skriva av sina tankar, ideer och dagar. Jag bloggar endast för min egen skull och inte för någon annans. Jag bloggar för att det är skönt att få skriva av sig, ventilera sig och samtidigt kunna blicka tillbaka och se vad som skedde för ett år sedan. Bloggen är mitt sätt att skriva dagbok. Vissa saker delar jag med mig av och vissa inte alls. Blogg är inte bara bra för att jag får skriva av mig, jag får även möjlighet att läsa andras bloggar. Jag är lite av "beroende" av att få läsa mina "dagliga" bloggar. Jag följer mina vänners tillvaro och tycker det är spännande. Har även bloggar jag följer varav självaste bloggaren jag inte känner. Det är spännande och rolig läsning. Ibland dyker tips och ideér upp! Blogg ÄR bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det tycker jag låter alldeles ypperligt.:) Vi får ta och boka in något skojsigt.



Va fin bloggen blev. Den ska du ta och känna dig nöjd med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback