Lördagsmorgon MYYYS!

Jäklar vad skönt att få vakna en morgon i lugn och ro! Slippa känna pressen av att man måste kliva upp för ett jobb eller  bara av anledningen till att det är fint väder! Nej, jag har inte gått på semester. Har avverkat min semester men under mina 4 veckor sken solen VARJE morgon och samvetet gick helt enkelt inte att hålla kvar i sängen.

Idag exakt klockan nio slog jag upp mina blå. Trist väder ute, den våta marken visar tydligt att det har regnat. YES, jag får ligga kvar... Ligga kvar på världens bästa arm och kolla nyhetsmorgon. Det bästa är att jag inte känner något som helst dåligt samvete.

Nu har vi kommit så långt här att vi avnjutit god lördags frulle. Normal fil, juice, kaffe och som dagens "deluxe" så här på morgonen blev det en varm salami/brie macka! På varsitt håll pysslar vi nu med varsin aktivitet... Jag bloggar och E spelar fifa på tv- spelet. Sitter en halv meter ifrån varandra men vi pratar inte med varandra nu på en stund. Det råder tystnad när allt detta sker. Synd man inte får stänga av ljudet på tv:n :-)

Jag är sugen på att åka en sväng förbi Barkaby idag, E tvekar så vi får se vad det blir. Det som är helt klart är att kvällen kommer spenderas i Väsby hos Linda, Farzad och naturligtvis lilla Meja!



Han en fantastisk lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback