Krassligt och lite trassligt

ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG!!!!

Jag är på plats! Kom fram sent sent igår kväll eller rättare sagt natt. Direkt efter jobbet satt jag mig i bilen och brassade ner. Detta var nog sista gången jag bilar ner, nu får det bli flyg i fortsättningen. USCH vad jobbigt det är att köra i mörker. Nu kryper hösten in på och snart bärjar halkan med. Desutom är det nästan omöjligt att undvika köra i mörker. Tur att jag hade en riktigt härligt och BRA bil att köra. Dessutom var den fulladdad med bra go musik. Så bilkörningen gick BRA tack vare bra musik, kaffemugg och coca-cola.

Det bästa av allt och kanske det VÄRSTA var att E visste ingenting. Han hade inte en aning om att jag skulle dyka upp igår. "Vi" hade bestämt att jag skulle åka ner idag under förmiddagen. Det värsta är att jag " ljugit " för E. Jag höll på säga bort mig igår när jag sa att jag packat väskan, ursäktade att vi inte pratat med varandra under kvällen med att det var körigt på jobbet. Allt för att han inte skulle höra att jag satt i en bil på väg ner till honom. Herregud vad dåligt samvete jag hade!! Behöver jag säga att han blev något paff när jag satte nyckeln i låset?? :-)

Gårdagen var jobbig och dessutom är jag inte 100% pigg. Känner mig hängig, lite ont i halsen och allmänt ont i kroppen. Känns skönt att vara på plats idag och jag tänker inte göra någonting mer än att tända ljus, mysa mig här under täcket. Försöka piggna på mig till ikväll då det vankas kräftskiva tillsammans med E:s jobbarkamrater. Så ikväll står personalfest och kräftskiva på schemat. Mycket mycket trevligt!! :-)


Blev väckt att telefonen nu på morgonen och ett litet ljus i mörkret gavs!! YEEEESS! Det behövde jag :-)


Önskar er alla en riktigt härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback