GODMORGON

Är tänkt jag ska vara i stallet klockan 9 nu på morgon, ville dra ut på mina sovminuter så länge som det bara går. Därför stod klockan ställd på 08.35. Men tror ni inte jag vaknar pigg som en lärka strax innan klockan 8 och kan absolut INTE ligga still mer. YES!!

Tur var vel det eftersom jag istället fick tid till att leta fram ett recept. Här ska bakas eftermiddagsfika att ta med på jobbet. Tänkte testa göra en dumlepaj denna gång! Jag tycker det låter otroligt smaskigt, någon som testat? Jag har tidigare gjort kexchokladpaj och pollykaka. Dessa två kakor var himmelskt goda! Dock inte kalorisnåla och särskilt hälsosamma, men som sagt GODA!

Nu blir det upp och hoppa, stallet nästa! Kan bli spännande... Tror hästen är rätt pigg efter en veckas vilande och dessutom ska vi precis som elitidrottarna exprimentera med lite tyngder på olika ben.


Tisdag idag och det är en dag mindre kvar av veckan tills det är helg igen. Min nedräkning har börjat!! :-)


Ha en utmärkt tisdag!!


Kommentarer
Postat av: Carro

SUPERSNYGG har din blogg blivit! Visst blir det genast lite roligare när det stylats till lite mer efter eget tycke och blir lite mer personlig? Du, receptet på kexchokladpaj vill jag mer än gärna ha! Låter som det skulle kunna bli en riktig hit när jag tar hem mina gravidpolare på fika ;) Kram!

Postat av: Johanna Hammaberg

Hej!

Va roligt att läsa i din blogg... Pollykaka o dumlepaj! De lät smaskens villl ju ha receptet!



kram mitt hjärta!

2009-08-26 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback