Bloggning VS snabbmatch

Det är söndagsmys här hos oss ikväll. Söndagar ÄR mys hela dagen, så där det bara! Inget inplanerat men ändå en sådan fullspäckad dag. Sovmorgon, frukost i sängen, förmiddags slappning, en mysig tur till Gamla stan för att strosa runt bland gamla fina byggnader, slottet, glass och lunch. Fika visit hemma hos Farzad, Linda och Meja. Kvällsmys hemma framför tv:n med tacos till middag och Bolt på tv:n. Kan det blir bättre??

Nu på varsitt håll har vi lite så kallad "egentid". Jag ligger i sängen och bloggar medan E möter Farzad i en "snabbmatch". Undra hur man gör för att fixa en snabbmatch på playstation? Eller är det bara jag som inte förstår. Undra om Linda och Meja har somnat hemma hos Schneider/kohjasteh? Märkligt det där med playstation tycker jag. Våra karlar bli som otåliga barn på julafton så fort detta märkliga spel kommer på tal eller om möjligt slås på.

Nu ska jag fimpa datorn och invänta karln som tar en "snabbmatch", kanske hinner jag somna.


Godnatt & Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nej Emmelie Jag har inte somnat, men han fick tillåtelse bara för att han flyttade Mejas säng till vårt sovrum =) Men händer det igen så har vi snart inga fönster kvar =)

2009-08-16 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback