Balkongmys!

Så här sitter vi just nu ute på balkongen...



Hur varmt och skönt som helst och inget slår just nu ett glas väl kylt rosé. Utsikten här ifrån mig är inte heller fy skam, har överblick över hela Sundsvall. Sundsvall ÄR vackert!!






Känns inte riktigt som att jag har jobbat idag utan mer som jag haft en helledig dag. Men tro det eller ej, jag var uppe i morse och arbetade. Såg till så att alla glada semesterfirare (som förmodligen är inne på sin sista vecka) kom iväg till Gotland. Tanken var att besöka en bilfirma efter jobbet, men den var stängd så det blev inget med det. Man kan ju undra varför man har stängt alla helger under exakt hela sommaren? Eller så kan man undra vilka dårar som över huvud taget tänker tanken att besöka en bilfirma när det är sol, blå himmel och 23 grader varmt ute??

En visit ute till Alnö har det blivit. Blev bjuden på god lunch, E åkte vattenskidor, mamma bjöd på rosé och en god iskall drink. Inte heller fy skam! Så summan av denna dag är: En mycket skön och soft dag!!

Ikväll blir det hemmamys då vi tänkte grilla massa gott här ute på balkongen, laga en förhoppningsvis smarrig efterrätt och se film! Kvalitetstid kallas det! :-)


Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback