Är sommaren slut nu??

När E åkte hem runt 5 tiden i eftermiddag så bestämde jag mig för att ta tag i sommarens alla bilder som jag framkallat. Album, kort, vit penna och klisterprickar åkte fram. I samma veva som jag torkade mina tårar (som rann p.g.a att E åkt hem), plockade fram kort och album så försvann den klarblå himmlen. Något kolsvart drog över och ute mullrade åskan. Åskan kom och gick medan regnet stannade kvar. Perfekt väder för lite klippa och klistra!!




Så nu är alla kort på plats och vårat första gemensamma sommaralbum från vår första semester tillsammans är nu färdigt! Det är pyssligt, tar tid men så roligt och fint att titta i då det är färdigt!




Nu blir det sängen och lite läsning för min del. Behöver ladda mina batterier inför en tuff kommande vecka. Mitt arbetschema är inte nådigt. Jag vet fortfarande inte riktigt hur dygnets alla timmar ska räcka till då jag vill både hinna jobba, träna, rida och ha kvalitetstid tillsammans med vänner.

Mån: 6-20 Tis: 9.30-21.15 Ons: 10.45-22.30 Tors: 9.30-21.15 Fre: 9.30-21.15

Utöver denna tid på jobbet så finns en vilja till en massa andra saker, men NÄR den tiden skall plockas ut har jag ingen som helst aning om! Får helt enkelt ta dag för dag denna vecka. Annars blir jag vel knäpp?

På fredag blir det bilresa ner till Stockholm efter jobbet och det min vänner är veckans höjdpunkt! Min nedräkning har redan startat! Kärleken övervinner allt :-)




Ha en trevlig söndagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Pyssel ÄR mysigt, precis som du säger! Å faktist extra mysigt att greja med när de tär lite grått å ruggigt utomhus! Ha en bra vecka nu, det kommer att vara Fredag snabbare än du anar. Å du, kärleken övervinner verkligen allt, speciellt lite distans.Den kickar vi lätt ;) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback