Sunshine!!

Hade som nämnt tidigare besök av kusin vitamin igårkväll. Frukost i morse, olja in trallen på balkongen och skurade. Drog iväg till Birsta för lite nödvändig shopping så som en Mp3 till mig (jag skall ut och springa), vin, pensér och var även tänkt en present till Angelica som fyller år imorgon *Grattis gumman*

Det var packat med folk i Birsta, jag fick panik!!!! Vi gav upp efter systemet och iställer besäkte vi arken djurvaruhuset. Där shoppades det ett hundhalsband till min älskling:-) Så istället för shopping i Birsta blev det en tur ur till ön. Kollade in nya båten och åt sill lunch tillsammans med mamms och papps samt gav älsklingshunden Julle sitt nya halsband.

Tog tag i saken gällande träning idag med. Vallade kusin runt Sidsjön ett varv. Hon gick och jag sprang. Jag sprang ett varv för att sedan vända och springa för att möta henne. En helt lagom tur för mig så här premiärpasset!!

Så till dagens dilemma för min del. Jag såg fram emot A:s födelsedag och partaj och framförallt när jag för en gångsskull är hemma och är ledig. Men imorse när jag vaknde var jag vansinnigt sjukt trött och såg mig själv inte alls medverka i något partaj. Även om jag hoppat utgången så hade jag varit trött och tråkig. Jag känner mig tråkig!
Jag beslöt mig för att vara hemma, ta hand om mig själv och "bara vara". Som tur är hade jag Yejka som kände lite samma som jag. Vi slog våra huvuden ihop och sammanträffades. Handlade mat och grillade ihop. Delade på lite vin samt surrade en massa skit och myste ihop i soffan. Nu har Yejka prommat hem och jag sitter solo!
Är dödstrött och vill inget hellre än att krypa ner under täcket. Dock inte ensammen om jag fick välja. Det får jag inteför älskligen är kvar i storstaden och kvällen till ära så har han avslutning med laget. Dem käkade lunch, dricker bira, gör gröna lunda osäkert och likaså krogen. Så min älskling är långt långt borta ikväll. Jag ska försöka ta mitt huvud till sängen och försöka sova.

Imorgon hoppas jag på en ny dag, en nu söndag och massa sol! Jag ska vara ledig aldeles ensam och fördriva tid genom att olja in trädgårdsmöbler. Nu går ögon i kors och jag behöver sömn.


Godnatt Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback