En lite bättre dag

Startskottet har gått och nu är vi  på väg att ta oss igenom även denna vecka. Jag räknar ner dagar nu och snart kan jag även börja räkna ner timmar. Ni som varit ifrån någon eller haft distans kanske förstår vad jag menar. När man går runt och längtar, längtar och längtar hela dagarna och när man har sin käraste långt bort så räknar man ner till varje tillfälle man ses. Tiden där i mellan finns liksom inte. Dessa dagar mellan svävar på något konstigt sett bara förbi obemärkt. Nu är det äntligen måndag och denna dag är snart slut. Imorgon är det tisdag och sedan kommer onsdag och tillslut är det äntligen torsdag :-) Jag längtar till torsdag!!


Efter jobbet idag tog jag mig i kragen. Jag pinade mig och min träningsverk joggandes runt "ryggis" några varv. Lyckades springa 2 varv och gå ett varv. Känndes helt okej trots mina två stockar till ben som ömmade i minsta lilla nedförslutning. Tror denna runda hör till dem få rundor där jag älskar uppförsbackarna. Väl hemma så drog jag igång " Fitness yoga" dvd:n med Blossom. Lånade den av Linda igår och tänkte jag skulle testa köra lite här hemma. Videon var helt okej och jag tror jag kommer att kolla den lite mer :-)



I lördags när jag var ut till mamma och pappa så stod denna pryl på båtvagnen. Mamma och pappa har bytt båt och jag fick en jätte lust att åka! En båttur en varm sommarkväll skulle inte sitta helt fel! Jag vill ha sommar NU!!
 



Idag fungerar uppladdningen och här kommer även en bild från gårdagens prommis......


Nu blir det en stor mugg latte och slappning i soffan resten av måndagskvällen.
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback