Det är bara en endaste dag kvar nu

Snart har vi avverkat denna vecka och en ledig helg väntas fylld med ledighet, mys och kärlek nere i S-holm. Jag ser helt klart fram emot helgen. Först måste jag bara jobba en endaste förmiddag till. Sista gången för denna vecka imorgonbitti som min klocka ska få väcka mig kl.04.00! Så de så!!

Tänkte åka ner direkt från jobbet imorgon så ikväll blir det packning av väska. Har planer på att laga middag, ordna lunchlåda, traska ner till solariumet för en 20 min solning och sist men inte minst en ansiktsmask, varm dusch och lite nagelpiffning. Perfekt så här inför helgen:-)

Middagslagningtajm nu. Kan berätta att jag AVSKYR att laga middag och speciellt äta middag ensammen. BLÄÄÄÄ!






Önskar er alla en trevlig torsdag kväll och jätte trevlig helg!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback