Varning!?

Måndag idag = Ny vecka, nya tag! Borde vara super laddad ända upp till tänderna med tanke på min lediga helg och all sömn som jag slukat i mig. Men inte då! Känner mig rätt sliten, nere, lite deppig och anar halsont!! Ajaj!

Kan det vara en varningsklocka som ringer?

Jag har druckit mängder med te istället för kaffe idag och proppat i mig halstabletter. Iställer för en löparrunda så stannade jag kvar efter jobbet o prommenerade i lagom takt på löpbandet. Avslutade inne i styrkerummet. Har bänkat mig i soffan hemma nu efter varm dusch och en varm kopp te med massor av honumg i. Ska nog försöka sova mig piggare. Så imorgon mina vänner ska jag banne mig vakna pigg, utvilad och med massor av energi!!:)
 
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback