En typiskt vardaglig torsdag!

Nu är de nyinköpta sakerna på plats. Jag har plockat, städat, fixat och hängt upp gardiner! Blev sååå snyggt!! Jag är verkligen nöjd, så kul att få fixa till det här hemma och få det riktigt "höstmysigt". Nu känns det bra i magen!

Har tänkt "fredag" exakt hela dagen idag. Jobbigt eftersom det bara är torsdag. Har varit trött, seg och lite åt det motivationslösa hållet. Var SJUKT
  trött i morse när klockan ringde. Det var minst sagt gruskorn i ögonen! Det repade sig tack och lov något under dagen. Hade en längtan efter min säng när jag åkte från jobbet. Tycker jag slutade så tidigt idag (13.30) och ändå har jag varit igång exakt hela dagen. Åkte till stallet efter jobbet för att rida och mocka. Hem och laga middag, snabbt och enkelt! En dusch och sedan var jag snabbt igång med att fixa klart här hemma gardiner mm. Kokade te och tänkte se en timme på "SATC", men något hade hänt med ljudet eller så kom jag åt någon knapp jag inte lyckades fixa. Så det var ljudlöst. Alltså inget tittande av "SATC" idag:( Istället halvkikade jag på lyxfällen och fortsatte med mitt pysslande av fotoalbum. Kul! Shit, vad tiden rinner iväg. Har mängder av härliga sommarbilder och sommaren känns just nu så långt bort den bara kan komma. Samtidigt som det känns som om det var igår vi låg där på Skrea strand o solade eller satt på uteservering ner i Göteborg med varsin strawberry daquiri! *lägtar tillbaka*

Suck, nu är klockan på väg att bli sådär mycket igen. Jag borde redan sova. Sängen väntar. Jobbet kallar på sista morgonen för den här veckan och sedan är det helg! En dag till borde jag överleva. Har ont i halsen = dåligt tecken då det känns som en klump som gör ont när man sväljer. Nu tanbortsning! PRONTO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback