Tankerensare

Så kom dagen som jag väntat på och min dröm gick i uppfyllelse! Lördag, ledig, ingen väckarklocka ställd. Kunde det bli bättre? Sov tills jag vaknade utvilad och pigg, mycket skönt! Har precis ätit lite god frukost framför tv:n i soffan medan jag kikade på ytterliggare ett avsnitt från boxen. Känner mig rätt redo att ta tag i dagens stora "måste", stallet! Idag väntar gamla elljuspåret på mig. Det innebär bus för mig och "Mära". Det är nog det bästa jag vet när man får ge sig ut på hästryggen i underbart höstväder. För det är det idag, höstigt kallt men fantastiskt soligt väder!

Så nu mina vänner ska jag byta om, ge mig iväg till stallet för att ta en skogstur där man kan låta tankarna skingra sig! Jag ska verkligen ge mig ut och rensa min hjärna en timme! *välbehövligt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback