Motivation!? Hallå!!

Måndag igen då, ny vecka, nya tag, nya möjligheter! Eller hur var det nu då!?
Hittar inte riktigt den känslan inför denna vecka! Känner mig totalt omotiverad. Känner mig trött, hängig, ont huvudet, små fryser, kallsvettas och en mensverk som heter duga. Känner mig oinspirerad, orkeslös och allmänt nere! Boring!

Tur jag hade sovmorgon idag och började inte jobba förrän kl.12. Trots underbart varmt och härligt höstväder ute idag så sov jag så länge jag bara kunde innan jag blev så illa tvungen att masa mig upp ur sängen. Slet mig mig själv in i duschen och kämpade mig till jobbet. Fick en receptbelagd alvedon som gjorde susen. Jag överlevde arbetsdagen! Eftersom jag sov in i det sista innan jobbet idag så packade jag med träningskläder och tänkte att jag kunde träna efter jobbet. Men NÄE, jag har noll lust till det! Inte det minsta motiverad! Struntade fullständigt i allt som har med träning att göra utan istället satte jag mig i bilen, åkte raka vägen hem. Tog en dusch, ordnade en kopp te och kröp ner i soffan under filten. Här sitter jag nu.....

USCH, Avskyr att vara så här omotiverad!! Mår dåligt av att inte vara positiv och motiverad. Mår dåligt av att inte träna och motionera. Nej, det här håller inte. Från och med imorgon måste energi, glädje och motivation vara på sin plats igen, för annars kommer det här att bli en lååååång vecka! Tror jag ska börja med att få en lång och härlig sömn. Fimpar allt med tv, dator och går och lägger mig nu istället. Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda:)





                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback