Jobb, jobb och åter jobb!

Helgen är räddad för min del. Jag behöver inte ägna en endaste tanke åt vad jag ska göra med min helg. Jag jobbar hela helgen nästan varenda timme känns det som. För stunden har jag tagit lite blogg-paus. Tycker att jag förtjänar det med tanke på att jag jobbat sedan kl.12 idag, ska jobba fram till kl.24 ikväll. Börjar imorgon kl.7 igen och jobbar fram till kl. 13. Efter kl.13 har jag en paus på 4 timmar! Så då kan vi hitta på något skoj:) Börjar kl.17 igen och jobbar fram till kl.21. Så Lär man vara lagomt pigg och sugen för att hitta på större aktiviteter imorgon kväll efter kl.21, eller inte. Söndag har jag en arbetsdag från 9 på morgonen till 24 på kvällen. En lång arbetshelg som väntar med andra ord!

Usch, vad mitt liv låter fruktansvärt tråkigt just för tillfället. Men om jag ser det positiva i det hela så spar jag en jädrans massa pengar som inte är ute på stan, shoppar, fikar, äter ute eller går på krogen!

Nu ska jag sysselsätta mig med lite fysisk aktivitet i form av arbete. Ha en trevlig fredagkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback