Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det Jossans födelsedag!!! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurraaa!!!
Jossi är hemma från Oslo över helgen så idag firar vi med kalas hemma hos Jossans pappa med alla hennes nära o kära. Senare... Lite närmare kvällen kommer festen att starta på Tallrotsgatan hemma hos Sophie:)

Känner på mig att det här kommer bli en bra dag och en bra kväll! Är på strålande humör, har lagt fram kläder inför kvällen och jag vet exakt vad jag ska ha på mig *skönt* För annars brukar det vara ett ständigt återkommande problem så fort man ska ut eller på någon annan tillställning, vad ska jag ha på mig?? Men inte ikväll för det problemet är redan löst och till klädseln råkade jag hitta ett par skor idag, på REA! Ha... var och kikade en sväng på stövlar nu när jag var på stan för att handla svarta strumpbyxor. Hitta massa stövlar, men alla sååå dyra:( Så stod dem där helt ensamma i en endaste strl kvar med en röd prislapp på sig. Svarta pumps med supersnygg klack för endast 200:-, Taget! Så då var genast sko problemet löst inför kvällen med. Cavan ligger på kylning, det som ska tas med för övrigt ligger nedpackat i hallen. Nu väntar jag bara på skjutsen ut till Alnö. Inte ens det bekymret har jag idag, bilen. Annars ska man alltid ta bilen någonstans så får man lämna den där. Brukar bli så jobbigt dagen efter då. Men inte idag!

Dagen och kvällen kommer att bli super, känner det på mig. Är laddad upp till tänderna, Det här blir skoj:)



Lägger in en bild på lilla födelsedagsbarnet som fyller hela 21 år idag!
                                           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback