Kulturmagasinet!

Kulturmagasinet kl.11.30 var bestämt idag. Har nog inte varit på kulturmagasinet sedan jag var liten. Då tyckte jag det var supermysigt att åka dit. Det var med farmor som jag åkte dit. Vi åkte buss in till stan. Bara bussresan tyckte jag var enormt spännande på den tiden. Ville alltid sitta i själva "dragspelet" på bussen. Inne i stan blev det kulturmagasinet! Biblioteket, fika och en vandring runt i kulturkagasinets museum. Där höjdpunkten alltid var de uppstoppade djuren och grottan (tunneln) som man gick igenom. Idag var jag där igen, tillsammans med farmor. Denna gång nöjde vi oss med fika och en pratstund. Mysigt :-)

 - På väg ner mot stan i strålande väder.

     

 - Go fika på kulturmagsinets kafé. Bananchokladkaka, morotskaka och kaffe.

 - En " före " bild innan på salongen hos moster. Dax för klippning och bilden var inte uppskattad av damen i stolen. Men jag bjuder på den ändå. En " före " bild helt enkelt!

 - Här kommer " efter " bilden! Min vackra farmor :-)

 - Så en prommis upp föra alla backar och hem igen.

Nu ska jag peta i mig lite lunch i form av lite middagsrester sedan gårdagen. Stoppar inte på morotskaka och kaffe hela dagen. Ska hämta kusin på skolan kl.15 och sedan ska vi på ridskola. Jag ska sitta på läktaren bland alla föräldrar med en kaffekopp i näven och stolt titta på!


På återseende!


Kommentarer
Postat av: farmor

Tack för härliga bilder på farmor.På fotot "efter" har hon kopplat på sin oemotståndliga charm. Hoppas Ni hade några fina timmar tillsammans.

Johnny

2008-10-22 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback