Söndag och baksmälla, Igen!

Då har vi hamnat här, igen! Börjar detta bli en tradition tro?? Om det nu har blivit en tradition dessa söndagar där huvudet mår lite sisådär, ipren är bra att ha, kolsyra är ett måste och längtan efter fet mat är enorm så gillar jag dessa söndagar. Denna söndag blir dock helt hockeyfri. Måste ju variera aktiviteten på söndagar:-)

Denna söndag blir det umgänge med världens bästa Madde. Hon kommer hit och vi ska promenixa så huvudet får i sig lite syre. Vi ska surra av oss om allt och precis inget! Jag har gjort räkmackor och bakat en pollykaka! '*mums*
Om man nu inte har testat pollykaka tidigare så kan jag ge ett hett tips att testa den! Den är gudomlig! Choklas och pollygodisar, behöver jag säga mer!?

Nu ska jag sätta fart på lite tevatten så länge för snart kommer söndagsfrämmandet!

Ha en trevlig och mysig söndag! Se till att njuta av sista lediga dagen, ladda med energi inför kommande vecka. Ät gott, mys, se på film, ut och motionera i det vackra vädret. Njut och ha en härlig dag för det tänker jag ha :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback