Snö!!!!

Det snöar över Sundsvall denna kväll, det är vitt ute!!!! *wow* Tråkigt bara att det kommer försvinna lika snabbt som det kom. Till alla som älskar snön och vill ha mer så kan jag glädja er att jag idag, via "insider information" råkade höra att på fredag kommer det snö. Snö i mängder kommer att dimpa ner här. Så till alla som inte lagt om till vinterdäck, gör det NU!! Jag gjorde det i söndags. Tack o lov för det! Känns bra med tanke på att jag brassar iväg kl.04.20 varje morgon denna vecka.

Det är en hemsk vecka denna vecka. Avskyr att kliva upp kl.04.00! Somnar man dessutom runt 12 på kvällen så kan jag tala om att man garanterat är trött på jobbet! I now! Var mer död än levande imorse. Jag var så trött när jag klev upp att jag mådde illa, trodde jag skulle kräkas flera gånger. Av trötthet, då förstår man kanske hur trött jag var! Så nu ivkäll ska jag sova, TIDIGT!! Svalt en god middag nu bestående av pasta och lax. Fixa matlådan nu, duscha och sedan redo för att så fort Bonde söker fru är slut somna som en stock. För imorgon ska jag minnsan vara pigg som en skinande soltråle på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback