Skäms!!

Jag erkänner, jag är usel på att använda min supersnygga, jättefina kamera! Den är så otroligt fin och bra så varför använder jag den inte jämt?? Jag är en periodare... Mest på sommaren, då jädrans knäpps det kort och sedan mattas det av allt mer in på hösten. En annan anledning till det dåliga korttagandet är att min dator är PROPP FULL och kan inte ta emot mer. Den är slut, behöver rensas, saneras eller till och med få en ersättare! Därför tas det dåligt med kort för alla kort ligger kvar i kameran, dålig ursäkt... jag vet!

Men håll i för här kommer en uppdate i lite bilder från t.ex. Jossans födelsedag:-)

 - Vår allra finaste Jossan som fyllde 21 år!

 - Yejka i en snygg pose.

 - Kvällens stora "surprise" var Jennie som helt oväntat dök upp ända från S-holm :-)

 - Carro och Jossan häller upp meeeera skumpa!!

 - Jag och Mathilda deltog i ett litet hörn.

 - HoHooo Yejka!!!!! :-)

 - Hmmm kvällens enda bild på "Fishy"... Som pysslar med!?

Lite smakprov på " förkvällen " innan kameran lades åt sidan! Detta var en kväll i september det här, en trevlig sådan:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback